##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Iin Solihin

Abstract

Seorang pelanggan mempunyai uang untuk membeli sebuah produk atau jasa yang diinginkannya. Makin tinggi daya belinya, makin tinggi pula kelas kualitas dari produk atau jasa yang dibelinya, ini berarti pula makin mahal produk atau jasa yang dibelinnya.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
SOLIHIN, Iin. Faktor Faktor Penentu Kelas Kualitas. Forum Manajemen, [S.l.], v. 10, n. 62, p. 22-23, jan. 1996. ISSN 2962-5483. Available at: <https://journal.prasetiyamulya.ac.id/journal/index.php/FM/article/view/160>. Date accessed: 29 apr. 2024.
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.