##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Prita Prasetya

Abstract

Apa yang dipikirkan oleh para pemasar B2B (bisnis-ke-bisnis)? Hal utama yang terpikir adalah ‘order taker’. Penjualan terjadi karena hubungan jangka panjang dari pelanggan lama yang sepertinya tidak memperdulikan upaya pemasaran perusahaan. Benarkah sesederhana itu?

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
PRASETYA, Prita. B2B Marketing: Bukan Sekadar ‘Order Taker’. Forum Manajemen, [S.l.], v. 36, n. 2, p. 55-61, dec. 2022. ISSN 2962-5483. Available at: <https://journal.prasetiyamulya.ac.id/journal/index.php/FM/article/view/976>. Date accessed: 22 nov. 2024.
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.