##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Harriman Samuel Saragih

Abstract

Sekalipun masih ada yang melakukan cara tradisional a la salesperson untuk mengetuk pintu konsumen, memasang iklan di sela-sela acara TV yang acap kali dihindari konsumen, atau memasang banner dengan tulisan sedemikian kecil di kolom iklan koran, produsen semakin pintar dan kreatif dalam mempromosikan produknya tanpa mengesankan bahwa mereka sedang mengiklankan produknya. Beriklan tanpa terkesan beriklan?

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
SARAGIH, Harriman Samuel. Subliminal Content Marketing. Forum Manajemen, [S.l.], v. 33, n. 3, feb. 2020. ISSN 2962-5483. Available at: <https://journal.prasetiyamulya.ac.id/journal/index.php/FM/article/view/414>. Date accessed: 04 may 2024.
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.