##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ida Maulina Parhusip

Abstract

Dari perspektif suatu usaha, penetapan strategi pemasaran adalah suatu langkah vital yang harus  merupakan way of doing business. Penekanan aspek pemasaran akan selalu menonjol, karena dalam bidang  usaha apa pun, titik awal dari semua kegiatannya akan bertumpu pada adanya pembentukan serta pemenuhan permintaan dari konsumen.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
PARHUSIP, Ida Maulina. Jasa Pelatihan Di Masa Krisis. Forum Manajemen, [S.l.], v. 13, n. 69, p. 39-40, apr. 1999. ISSN 2962-5483. Available at: <https://journal.prasetiyamulya.ac.id/journal/index.php/FM/article/view/226>. Date accessed: 27 apr. 2024.
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.