##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Asti Budi Larcisati

Abstract

Tentu saja indikator di atas bukanlah satu-satunya penunjuk yang dapat diguna­kan sebagai bahan pertimbangan pemasar­an suatu produk. Dalam hal ini dapat juga dilihat perubahan profil psikologis kon­sumen .( dari penelitian psikografis) tetapi keterbatasan ruang mengharuskan kita: untuk berhenti di sini dahulu. 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
LARCISATI, Asti Budi. Kecendrungan Pola Perilaku Konsumen Tahun 2000. Forum Manajemen, [S.l.], v. 10, n. 62, p. 12-15, jan. 1996. ISSN 2962-5483. Available at: <https://journal.prasetiyamulya.ac.id/journal/index.php/FM/article/view/158>. Date accessed: 29 apr. 2024.
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.