##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ignas G. Sidik

Abstract

Paradigma (Kuhn 1962) dapat diartikan sebagai citra dasar yang mewakili subyek material suatu ilmu adalah semacam "payung" yang menudungi semua teori dalam suatu ilmu pengetahuan tertentu. Pendahuluan lengkapnya dapat dibaca di pdf formatnya.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
SIDIK, Ignas G.. Pemasaran: Ilmu Berparadigma Jamak. Forum Manajemen, [S.l.], v. 9, n. 59, p. 22-23, sep. 1995. ISSN 2962-5483. Available at: <https://journal.prasetiyamulya.ac.id/journal/index.php/FM/article/view/119>. Date accessed: 08 may 2024.
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.